Zoeken
27 gevonden resultaten
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ben je je wachtwoord vergeten of is deze verlopen? Volg de onderstaande instructies:
- Ga naar : https://passwordreset.microsoftonline.com/
- Vul jouw school e-mailadres in. Dit is voor jou als student: [JOUWSTUDENTNUMMER]@student.mboamersfoort.nl
- Volg de instructies op de website
Problemen met het inloggen met je schoolaccount? Neem dan contact op met het Service Portaal. Tijdens vakantieperiodes elke werkdag bereikbaar tussen 10.00 - 12.00 uur en 13.00 - 15.00 uur.
- E-mail: servicedesk-ICT@mboamersfoort.nl
- Telefoonnummer: 033 467 8888
Waar vind ik mijn schoolaccount?
Als je in augustus begint met je opleiding, ontvang je in juli een ICT-informatiepakket. Daarin staat:
- jouw schoolaccount
- uitleg hoe je je schoolmail activeert
Jouw schoolmail
Als student krijg je een eigen e-mailadres: [jouwstudentnummer]@student.mboamersfoort.nl
We sturen alle belangrijke berichten naar dit adres. Bijvoorbeeld: uitnodigingen voor examens, rekeningen en studieadviezen. Controleer je studentmail elke dag.
Waarvoor gebruik je je schoolaccount?
Je schoolaccount gebruik je voor:
- bestellen van schoolboeken en digitaal lesmateriaal
- inloggen op de wifi op school
- gebruikmaken van MijnMBOA
- werken met Microsoft 365
- inloggen op schoolcomputers
Problemen met inloggen?
Volg deze stappen om je wachtwoord te herstellen:
- Ga naar wachtwoord-resetpagina
- Vul je schoolmail in: studentennummer@student.mboamersfoort.nl
- Volg de instructies
Werkt dit niet?
Neem contact op met de ICT Servicedesk:
- servicedesk-ICT@mboamersfoort.nl
- 033 467 8888
- Tijdens vakanties: ma-vr, 10.00-12.00 en 13.00-15.00 uur