Veelgestelde vragen
Contact en klachten
Wat zijn de contactgegevens van de scholen?
Op onze contactpagina vind je een overzicht van de contactgegevens van alle locaties van MBO Amersfoort.
Waar kan ik een klacht melden?
Heb je een klacht? Bespreek dit altijd eerst met degene die erover gaat of waar je het probleem mee hebt (bijvoorbeeld je docent of je studieloopbaanbegeleider). Als je er samen niet uitkomt, ga je naar de onderwijsmanager.
Heb je een klacht over jouw examen? Ga dan naar de secretaris van jouw examencommissie en vraag om inzage. Kom je er niet uit, dan kan je terecht bij de klachtenfaciliteit van MBO Amersfoort via: klachtencoordinator@mboamersfoort.nl
Hoe meld ik ongewenst gedrag?
Voor een melding of klacht over ongewenste omgangsvormen, zoals pesten, seksuele intimidatie, discriminatie en agressie, kan je terecht bij één van de studentenadviseurs van MBO Amersfoort. Zij zijn erin gespecialiseerd om je hierbij te ondersteunen.
De interne vertrouwenspersoon voor studenten en ouders wat betreft ongewenst gedrag (pesten, seksuele intimidatie, agressie, geweld en discriminatie) is mevrouw Hannie Stehouwer:
- E-mailadres: sth@mboamersfoort.nl
- Telefoonnummer: 06 11 98 95 29
Elke klacht wordt vertrouwelijk behandeld. De studentenadviseur en interne vertrouwenspersoon ondernemen geen stappen zonder dat jij dit weet. De vertrouwenspersoon luistert, neemt je verhaal serieus en geeft je advies en ondersteuning. Je kant bij de vertrouwenspersoon ook altijd terecht als je meer wilt weten over de klachtenregeling ongewenst gedrag.
Je kan ook 24/7 bellen of WhatsAppen naar onze sociale veiligheidslijn via 033 467 88 44. De sociale veiligheidslijn van MBO Amersfoort is er om je te helpen als je je onveilig voelt of problemen hebt. Ze helpen je graag verder met jouw hulpvraag. Zij doen dit discreet en handelen in jouw belang.
Heb je een andere vraag?
Staat jouw vraag er niet tussen? Stel jouw vraag via WhatsApp of bel 033 422 1400.