
19-01-2025
De grens tussen slimme en domme acties is soms heel dun
"Mijn ouders zijn gevlucht uit Afghanistan en hebben me altijd voorgehouden: als je iets van je leven wilt maken, moet je het heft in eigen handen nemen. Dat is voor mij altijd een stimulans geweest om op eigen benen te staan.
Ik ben Florence Wadjdi. 19 jaar. Student retail bij MBO Amersfoort.
Met Boostimizer help ik bedrijven in contact te blijven met hun klanten en meer leads te generen. Het is een online tool die jouw sitebezoekers interactief door een aantal vragen heen loodst. Zo komen ze simpel gezegd eerder bij het juiste product of dienst uit en heb je als aanbieder razendsnel een beeld van wat je potentiële klanten zoeken. En weet je dus ook hoe je ze beter kunt helpen.
Ik ben nu een jaar bezig en sinds een maand of twee online. Het idee werd geboren tijdens een brainstorm met een paar vrienden: dit kon wel eens heel nuttig zijn voor bedrijven. Op dit moment is Boostimizer nog steeds de enige die zo’n tool aanbiedt in Nederland.
Alle investeringen komen tot nu toe uit eigen zak. Ik woon nog thuis, dus al het geld kan in de zaak. Zo wil ik steeds verder uitbouwen. Wel met hulp. Ondernemen is ook uitproberen. De grens tussen slimme en domme acties is soms heel dun. Dus ik leer graag van anderen.
Ik wilde komende jaren bouwen aan een steady schil van freelancers zodat Boostimizer gecontroleerd verder kan groeien. Daarna wil ik ons product verder vermarkten onder ZZP’ers – omdat je het ook prima als website kunt gebruiken zonder grote investeringen. En als dat eenmaal staat, dan heb ik nog genoeg andere ideeën."